Vi behandler alle ordrene fortløpende, og leverer de til posten samme eller påfølgende ukedag. Ellers så er det posten sine leveringsdager som gjelder.
Vi har sporing på alle våre pakker, devis via Pakke i postkassen og ved Pakke til hentested.
Tror ikke at vi har noen sinne fått noen klager på leveringstid, bortsett i fra når posten har rotet vekk pakken vår. Når vi blir oppmerksom på det, så forsøker vi å hjelpe, eller sender deg en ny.
Vi får ofte spørsmål om anbefalinger i forbindelse med våre produkter, både via sosiale media, og via e-post. Send oss et spørsmål, så gjør vi vårt ytterste for å hjelpe.
Normalt har vi 14 dager angrefrist på varer som du handler hos oss. Alle ordrer blir levert med angrefrist skjema som du kan benytte ved angrefrist. Denne mottar du via e-post sammen med ordre bekreftelsen. Ellers så ønsker vi positive opplevelser for våre kunder, og vil imøtekomme eventuell reklamasjon på en positiv måte.
Du kan i dag betale via Vipps, eller via Klarna. Klarna tilbyr også å kunne betale direkte via de mest kjente betalingskortene, som Visa og Mastercard. For våre leverandører tilbyr vi andre betalings ordninger.
Ja, alle ordrer som beløper seg over 1500 kroner får du gratis frakt på. Verdien av varene før frakt som gjelder der. Det gjelder ikke for våre forhandlere.
Vi hadde direkte kobling (API) mot bring, men vi har nå endret fraktleverandør. Vi benyhtter nå Profrakt som leverandør, som har gode priser mot Bring og Postnord. Pr. 14.07.25, så har vi endret dette, slik at du som kunde får bedre betingelser på frakt.
Avtalen vi har med profrakt, gir deg som kunde følgende fordeler:
Bring: Pakke til hentested: 46% rabatt på Bring sin prisliste Pakke levert hjem: 25% rabatt på Bring sin prisliste, 0-35kg Pakke i postkasse: 10% rabatt på Bring sin prisliste Ekspress neste dag: 30% rabatt på Bring sin prisliste, 0-35kg Pakke til bedrift: 40% rabatt på bring sin prisliste Stykkgods til bedrift: 30% rabatt på Bring sin prisliste, 0-100kg Stykkgods til bedrift: 40% rabatt på Bring sin prisliste, 100-2500kg
PostNord: ParcelLocker: 33% rabatt på PostNord sin prisliste Mypack home small: 59,- fastpris over hele landet 0-2kg PostNord Servicepoint: 72,- fra 0-3kg PostNord Servicepoint: 82,- fra 3-5kg
Det korte svaret på det er ja. Alle produktene som viser vår logo som produsent/leverandør inne på våre nettsider har vi laget selv. De fleste av hud og hår-pleie seriene våre er laget av oss, igjennom over 19 år! Takker være våre kunder, mange vi har hatt i 10-år. Vi har produksjonslokale og lager i Ålesund.
Vi har også produkter som vi importerer fra inn og utland og videreselger. Vi har også produkter som vi kjøper inn i større kvantum, og ompakker disse til kundevennlige størrelser, som eteriske oljer.
Du kan få en rabatt kupong som gir deg en prosent rabatt i handlekurven din. Det er kun 1 kupong du kan benytte i gangen. Rabatt kupong ID-en legges inn i handlekurven /kassen. Den kan også bli automatisk lagt til. Rabatt kuponger kan bli gitt i flere sammenhenger:
Legge inn produktvurderinger
Via våre nyhetsskriv
Via våre nettsider på ulike måter
(Rabatt kuponger gjelder ikke for salgs produkter, dvs at du ikke får rabatt på rabatten)
Alle produktvurderinger du ser hos oss er skrevet av kunder som faktiske har kjøpt produktet!
Vi publiserer alle vurderinger! (Utenom hatefulle ytringer, eller ytringer som vil bryte Norsk lov!)
Alle vurderingene blir anonymisert. Kun fornavn eller brukernavn vises, slik at ingen skal kunne gjenkjenne hvem som har lagt det inn. Det er for å beskytte personvernet til våre kunder.
Vi belønner også alle som legger inn vurderinger med 10 % rabatt på sitt neste kjøp. Måten det gjøres på er at du logger deg inn med din bruker, går inn på produktet du har kjøpt og vil legge inn vurdering på, velger omtale fanen, og skriver inn din vurdering der.
Etter du trykker på “Send Inn”, så får du innen kort tid tilsendt en kupong-kode som du kan bruke på din neste kjøp. Kupong-rabatten vil da vare i 60 dager.
I forhold til GDPR så har vi mulighet til å kontakte deg pr. e-post i forhold til å spør det om hvordan du har opplevd produktet du kjøpte, og leveransen. Dette er i forhold til regelverket som har med legitim forretnings interesse å gjøre.
Virksomheter har en legitim interesse i å samle inn tilbakemeldinger for å forbedre produktene sine og gi bedre service.
Dette bidrar til kvalitetskontroll, feilsøking og utvikling av nye produkter basert på reelle kundeerfaringer.
Det er også en forventet del av kjøpsopplevelsen:
En kunde har kjøpt et produkt, og en vurdering av dette produktet er en vanlig del av e-handelsopplevelsen.
Mange kunder forventer faktisk å kunne gi en vurdering – dette er bransjestandard for netthandel.
Store aktører som Amazon, Zalando og Elkjøp sender slike forespørsler, noe som setter en forventning i markedet.
Vi vurderer dette som ikke inngripende for en kunde:
En forespørsel om en produktanmeldelse er ikke en markedsførings-e-post, men en oppfølging av en fullført transaksjon.
Kunden har allerede gitt fra seg sin e-postadresse for kjøpskommunikasjon.
E-posten er relevant, sporadisk og har lav innvirkning på personvernet.
Målsetningen for det er en bedre kundeopplevelse for alle våre kunder:
Produktanmeldelser hjelper andre kunder med å ta bedre kjøpsbeslutninger.
Det bidrar til en mer gjennomsiktig e-handelsplattform.
Du kan kontakte oss i skjemaet nedenfor, eller via informasjonen nedenfor. Så vil vi forsøke å hjelpe deg. Du kan også finne oss og kontakte oss via Intstagram og Facebook sidene våre.
Adresse
Storskaret 15, 6006 Ålesund
Email
administrator@masaga.no
Trenger du hjelp?
administrator@masaga.no
Telefon
48276850
Send oss en melding
Vi setter pris på tilbakemeldinger, både store og små 🙂
Legger du inn din e-post nedenfor, så får du 10 % rabatt for å fullføre den 👍
Rabatten blir automatisk lagt til i din handlekurv. Gjelder kun for 1. gang du fullfører kjøp. Den er gyldig i 1 uke.
Legg deg på ventelisteVi vil informere deg når produktet er tilbake på lager. Vennligst tast inn en gyldig e-post adresse nedenfor.